Gas Station Simulator – Airstrip DLC
Airstrip is a DLC for Gas Station Simulator. It is more story-driven than what we did in the past and it allows you build a small airstrip close to your gas station.
Joe is an old pilot flying an old single engine plane. He is a bit strange and one day approaches you to help him with his endeavours. For that he needs a place to land in the middle of nowhere to make a stop halfway to his destination. In return he is willing to cut you in on his deals.
Joe’s plane is like its pilot: old. It’s also simple. The most advanced technology on this thing is the LED reading light Joe uses to find his way on the chart. How hard can it be to fix some simple things on a small plane? It isn’t a Boing or an Airbus, right? And it’s not like you are doing it for free.
The Airstrip DLC bring new game mechanics and content to Gas Station Simulator based on events. Unlike the content we introduced in the past, it does not require your constant attention, it is more something to happen every now and then. But when it happens, it will need your full attention and you won’t be able to dump the workload onto an employee.