Gas Station Simulator – Airstrip DLC
Joe, eski bir tek motorlu uçağı olan yaşlı bir pilottur. Tuhaf birisi ve bir gün yardım istemek için yanınıza gelir. Bunun için, varış yerinin yarısında durup, hiçliğin ortasında inecek bir yere ihtiyacı var. Karşılığında sizi de anlaşmalarına dahil etmeye hazır.
Joe'nun uçağı kendisi gibidir: Eski, aynı zamanda basit. Bu şeyin en gelişmiş teknolojisi Joe'nun haritada yolunu bulmak için kullandığı LED okuma ışığıdır. Küçük bir uçakta bazı basit şeyleri düzeltmek ne kadar zor olabilir? Bu bir Boeing ya da Airbus değil ve bunu bedavaya yapmayacaksınız.
Uçak pisti DLC, Benzin istasyonu simulatörüne olaylara dayalı yeni oyun mekaniği ve içeriği getiriyor. Geçmişte sunduğumuz içeriğin aksine, sürekli dikkatinizi gerektirmez, daha çok ara sıra gerçekleşen bir şeydir. Ancak bu gerçekleştiğinde, tüm dikkatinizi vermeniz gerekecek ve iş yükünü bir çalışanın üzerine yükleyemeyeceksiniz.