Gas Station Simulator – Car Junkyard DLC
A gas station in the middle of Nowhere, USA begs for an appropriate junkyard nearby. With the Car Junkyard DLC this is exactly what is coming to your gas station.
There is a new business starting up right at your door step. A guy named Benjamin and his pet parrot established a junkyard business. He's a nice guy and you could get along with him just fine, but your uncle sees thing differently and feels that junkyard will be a problem down the road.
He obviously has a plan how to deal with it, take that business over and expand your gas station.
Create a network of tow trucks and drivers to send out across all states to bring you interesting vehicles. A risk vs reward approach allows you to keep things safe and steady or go a riskier route with much bigger profits... or losses.
The junkyard starts with just a couple of tow trucks and you can expand that pool to a dozen. You can stay local or act nationwide or decide on a mix of both depending on your needs and funds.