Gas Station Simulator – Car Junkyard DLC
Sivas ilindeki ıssız bir yerde nihayet doğru dürüst bir hurdalık oluşturulacak. Car Junkyard DLC’nin benzinliğine getireceği tam budur.
Tabii amcanın bununla ilgili bir planı var; bu işi devralıp benzinliğini geliştirmek istiyor.
Kendine tüm illerden ilginç araçlar getirtmek üzere çekici ile sürücü ağı oluştur. Risk-kazanç yaklaşımını uygulayarak işleri güven ve düzen içinde yürütebilirsin, ya da risk alarak daha yüksek kazançlara... veya zarara yol açabilirsin.