Gas Station Simulator – Airstrip DLC
Gas Station Simulator - Airstrip DLC jest bardziej oparty na fabule niż to, co robiliśmy w przeszłości i pozwala zbudować małe lotnisko w pobliżu stacji benzynowej.
Joe jest starym pilotem latającym równie starym samolotem. Jest trochę dziwny i pewnego dnia zwraca się do Ciebie, abyś pomógł mu w jego wysiłkach. Do tego potrzebuje miejsca, w którym mógłby wylądować na odludziu i zatrzymać się w połowie drogi do celu. W zamian jest skłonny wdrożyć Cię w swoje oferty.
Samolot Joego jest taki sam jak jego pilot: stary. Jest również prosty w obsłudze. Najbardziej zaawansowaną technologią jest lampka do czytania LED, której Joe używa do odnajdywania drogi na mapie. Jak trudne może być zrobienie kilku prostych napraw? To nie Boeing ani Airbus, prawda? No i oczywiście nie robisz tego za darmo.
Dodatek Airstrip dodaje nową treść i mechaniki do gry Gas Station Simulator. W przeciwieństwie do elementów, które wprowadziliśmy w przeszłości, nie wymaga on twojej ciągłej uwagi, jest raczej czymś, co dzieje się od czasu do czasu w tle. Ale kiedy nadarzy się okazja, będziesz musiał zakasać rękawy i wziąć się ostro do pracy, ponieważ w tym wypadku zatrudnienie dodatkowego pracownika nie pomoże.