Gear.Club Unlimited 3
Efter næsten ti år med millioner af begejstrede spillere vender Gear.Club-serien endelig tilbage med Gear.Club Unlimited 3! For første gang i denne serie kan du nu udforske Japans gader såvel som den franske middelhavskyst. Kør i over 40 prestigefyldte køretøjer fra de største bilmærker, og tilpas hver eneste detalje: lakering, karrosseri, fælge, motorydelse og meget mere. Skab en bil, der afspejler din personlighed, og vis din stil frem på en række spektakulære racerbaner.
Efter at serien allerede har udforsket Frankrig og Italien, tager den dig nu med til den opgående sols land. Det er op til dig at oprette og udvikle Gear.Club i Japan: Fordyb dig i den lokale bilkultur, udfordr dine rivaler og udvid din klubs indflydelse på et nyt kontinent. Hver sejr og hver beslutning du træffer, vil efterlade et varigt indtryk på din rejse.
Udover spændende racerløb og adrenalinfyldte tidsangreb tilbyder Gear.Club Unlimited 3 en innovativ ny tilstand til motorveje. Kæmp dig igennem trafikken i Frankrig og Japan, og bevis at du har både fart og håndtering under kontrol. Forudse bilernes køreretning, skift vognbane på det rigtige tidspunkt, overhal dine modstandere i sidste øjeblik og tag chancer for at være den første til at nå målstregen!
Hver bil er blevet genskabt med den største præcision: førerkabine, motor, karrosseri ... Den utrolige sans for detaljer er visuelt imponerende. Det er derefter op til dig at tilpasse dine biler, så du kan dominere banen med en bil, der afspejler din personlighed.