Gear.Club Unlimited 3
Zdobywszy przez niemal 10 lat miliony fanów, seria Gear.Club w końcu powraca w nowej odsłonie o nazwie Gear.Club Unlimited 3! Po raz pierwszy w historii serii gracze mogą przemierzać asfaltowe drogi Japonii, a także francuskiego wybrzeża Morza Śródziemnego. Poprowadź ponad 40 prestiżowych samochodów największych marek i dostosuj każdy możliwy szczegół: lakier, karoserię, felgi czy właściwości mechaniczne… Stwórz auto będące odbiciem twojej indywidualności i pokaż swój styl na wielu spektakularnych torach wyścigowych.
Po wizycie we Francji i Włoszech przyszła pora na Kraj Kwitnącej Wiśni. Twoim zadaniem jest założenie i rozbudowa ośrodka Gear.Club na terenie Japonii: zanurz się w lokalnej kulturze samochodowej, rzuć wyzwanie rywalom i zwiększ wpływy swojego klubu na nowym kontynencie. Podczas tej podróży znaczenie będą miały każde odniesione zwycięstwo i każda podjęta decyzja.
Oprócz intensywnych wyścigów i pasjonującej jazdy na czas Gear.Club Unlimited 3 wprowadza innowacyjny tryb rozgrywki na autostradach. Zmierz się z ruchem ulicznym we Francji i w Japonii. Udowodnij, że potrafisz zapanować nad prędkością i zwrotnością. Przewiduj tor jazdy, zmieniaj pas w odpowiednim momencie, mijaj rywali w bliskiej odległości i podejmuj ryzyko, aby dojechać do mety na pierwszym miejscu!
Czeka na ciebie niezwykły garaż, a w nim ponad 40 modeli rozmaitych samochodów od największych europejskich i japońskich producentów. Poznaj włoskiego ducha Alfy Romeo i Pagani, nowoczesną technologię BMW, Bugatti i Porsche, a także legendarne japońskie auta sportowe marki Nissan, Subaru, Mazda i Honda.
Każdy samochód odtworzono z niezwykłą precyzją: wnętrze, silnik, karoserię… Efektem niesamowitej dbałości o szczegóły jest wyjątkowa jakość wizualna. Zmodyfikuj swoje auta, aby zdominować trasy autem, które w pełni odzwierciedli twoją osobowość.