gen ATLAS
Gdy zagłębiasz się w ten dziwny świat, kolosalny robot wciąż czeka. Jego niesamowita moc otwiera ścieżki do miejsc, które wcześniej były niedostępne, a teraz zmieniają sposób, w jaki postrzegasz świat.