gen ATLAS
Önünde geniş, sessiz bir dünya uzanıyor. Sonsuz düzlüklerin üzerinde devasa yapılar, terk edilmiş tesisler ve dalgalı bir deniz uzanıyor. Bir büyük tasarımın kalıntıları gezegenin yüzeyini kaplıyor.