Genesis Alpha One
Genesis Alpha One łączy specyfikę wciągających gier roguelike z zaawansowanym systemem budowy statków i szybką akcją prowadzoną z perspektywy pierwszej osoby, stawiając Cię w roli międzygwiezdnego odkrywcy.
Jako kapitan statku kosmicznego programu Genesis lecisz w niezbadany sektor przestrzeni, by wykonać najważniejszą misję w historii. Buduj statek kosmiczny i zarządzaj nim, zbieraj zasoby, rozprawiaj się z inwazjami przerażających obcych, klonuj żywe istoty i odkrywaj ogromny, generowany proceduralnie wszechświat.