Genesis Alpha One
Genesis Alpha One, heyecan verici rogue benzeri mekaniklerini, kapsamlı uzay gemisi inşa etme sistemini ve hızlı birinci şahıs aksiyonunu bir araya getirerek seni yıldızlararası bir önder yapıyor.
Genesis gemisinin kaptanı olarak çok önemli bir görev için uçsuz bucaksız uzayda yola çıkacaksın. Bir uzay aracı inşa et ve onu idare et, kaynak topla, her yeri istila eden korkunç uzaylıları alt et, yaratıkları klonla ve rastgele oluşturulmuş uçsuz bucaksız evreni keşfet.