An Act of Creation
In the beginning, there was nothing. At least that’s what they’d want you to think. Learn more about the development of Genesis Noir with the game’s very own digital artbook, An Act of Creation.
Learn more about the development of Genesis Noir with the game’s very own digital art book, An Act of Creation.
An Act of Creation is a behind-the-scenes look at the making of this artful noir adventure! Its pages are filled with concept art, storyboards, sheet music, production screenshots, artist's insights, reflections from the creators, and so much more!
See everything from the smallest of designs to the sprawling concepts for this cosmic adventure.