An Act of Creation
Dowiedz się więcej o rozwoju Genesis Noir dzięki wyjątkowej książce cyfrowej, zatytułowanej An Act of Creation.
An Act of Creation to spojrzenie za kulisty tej wyrafinowanej przygody w stylu noir! Jej strony są wypełnione grafikami koncepcyjnymi, scenopisami, partyturami, zrzutami ekranów z produkcji, spostrzeżeniami artystów, refleksjami twórców i wieloma innymi ciekawostkami!