An Act of Creation
Oyunun kendi dijital çizim kitabı An Act of Creation ile Genesis Noir'ın geliştirilmesi hakkında daha fazla bilgi edin.
An Act of Creation, bu ustalık isteyen noir maceranın yapım sürecine göz atmanı sağlayan bir sahne arkası! Bu kitabın sayfaları konsept çizimlerle, resimli taslaklarla, nota kağıtlarıyla, yapım ekran görüntüleriyle, sanatçıların yorumlarıyla, yapımcıların fikirleriyle ve çok daha fazlasıyla dolu!