The Cosmic Collection
The Cosmic Collection zawiera grę przygodową Genesis Noir i wszystkie dostępne cyfrowe dodatki: oryginalną ścieżkę dźwiękową, cyfrową książkę „An Act of Creation” oraz interaktywny komiks „Moiré Noir”.
The Cosmic Collection zawiera grę przygodową Genesis Noir i wszystkie dostępne cyfrowe dodatki.
To przygoda w czasie i przestrzeni w stylu noir. Kiedy trójkąt miłosny pomiędzy kosmicznymi stworzeniami zmieni się w gorzką konfrontację, będziesz świadkiem strzału oddanego przez zazdrosnego boga, znanego jako The Big Bang. Wejdź do rozszerzającego się wszechświata i znajdź sposób, aby zniszczyć stworzenie i ocalić swoją miłość.
Dowiedz się więcej o rozwoju Genesis Noir dzięki wyjątkowej książce cyfrowej, zatytułowanej An Act of Creation. Jej strony są wypełnione grafikami koncepcyjnymi, scenopisami, partyturami, zrzutami ekranów z produkcji, spostrzeżeniami artystów, refleksjami twórców i wieloma innymi ciekawostkami! Odkryj artystyczny proces stojący za grą Genesis Noir. Zobacz wszystko – od najmniejszych projektów po rozległe grafiki koncepcyjne tej kosmicznej przygody.
Pobierz interaktywny, cyfrowy komiks Moiré Noir, którego autorami są Evan Anthony i Jay Quercia. Dowiedz się więcej o historii No Mana, która doprowadziła do wydarzeń Genesis Noir. Zanim No Man rozpoczął poszukiwania sposobu na ocalenie swojej miłości przed kosmicznym postrzałem, sam przeżył historię wartą opowieści.
Zanurz się głęboko w świat Genesis Noir z Big Bang: kolekcją materiałów dźwiękowych prosto z gry, które zostały przearanżowane, wzbogacone, uzupełnione, poprawione i przeistoczone przez kompozytora gry Skillbard w dopracowany album oferujący niezapomniane wrażenia podczas słuchania. Oczekuj nowych wokali, solówek na saksofonie oraz innych niespodzianek, które usłyszysz tylko w Big Bang!