The Cosmic Collection
The Cosmic Collection, noir macera Genesis Noir'ı ve oyunun mevcut tüm dijital ekstralarını içerir: orijinal oyun müzikleri, dijital çizim kitabı "An Act of Creation" ve interaktif çizgi roman "Moiré Noir".
The Cosmic Collection, noir macera Genesis Noir'ı ve oyunun mevcut tüm dijital ekstralarını içerir.
Zamanı ve mekânı kapsayan bir noir macerası. Kozmik varlıklar arasındaki aşk üçgeni acı bir karşılaşmaya dönüşünce kıskanç bir tanrı tarafından bir el ateş edilmesine tanıklık edeceksin - bu kimileri tarafından Büyük Patlama (The Big Bang) olarak da bilinir. Genişleyen evrene dal, yaratılışı yok etmenin bir yolunu ara ve sevdiğini kurtar.
Oyunun kendi dijital çizim kitabı An Act of Creation ile Genesis Noir'ın geliştirilmesi hakkında daha fazla bilgi edin. Bu kitabın sayfaları konsept çizimlerle, resimli taslaklarla, nota kağıtlarıyla, yapım ekran görüntüleriyle, sanatçıların yorumlarıyla, yapımcıların fikirleriyle ve çok daha fazlasıyla dolu! Genesis Noir'ın arkasında yatan sanat sürecini açığa çıkar. Bu kozmik macera için oluşturulan en küçük tasarımlardan genişleyen konseptlere kadar her şeye tanıklık et.
Evan Anthony ve Jay Quercia'nın yarattığı interaktif dijital çizgi roman Moiré Noir'ı indir ve No Man'in Genesis Noir'daki olaylara kadar uzanan geçmişi hakkında daha fazla şey öğren. No Man'in sevdiğini kozmik silah atışından kurtarmak için bir yol aramasından önce kendine ait anlatmaya değer bir hikâyesi vardı.
Genesis Noir evreninin derinliklerine Büyük Patlama (Big Bang) ile giriş yap: Oyunun bestecisi Skillbard tarafından bestelenen oyun içi oyun müziği materyallerinin yeniden düzenlendiği, geliştirildiği, yenilikler eklendiği, büyütüldüğü ve işlendiği tam kapsamlı bir albüm dinleme deneyimi. Yalnızca Büyük Patlama'da (Big Bang) duyacağın yeni vokaller, yeni saksafon soloları ve diğer sürprizler seni bekliyor!