Moiré Noir
The interactive Moiré Noir digital comic by Evan Anthony and Jay Quercia will transport you to the realm of The Constant, giving you a peek into the only man time waits for. earn more about No Man's history leading up to the events of Genesis Noir.
Moiré effects allow complex forms to develop, set circles in motion and make graphical patterns vibrate.
Before No Man was searching for a way to save his love from a cosmic gunshot, he had his own story worth telling.