Moiré Noir
Evan Anthony ve Jay Quercia'nın yarattığı interaktif dijital çizgi roman Moiré Noir seni The Constant'ın diyarına götürecek ve zamanın onun için akmadığı tek kişiyi gösterecek. No Man'in Genesis Noir'daki olaylara kadar uzanan geçmişi hakkında daha fazla şey öğren.
Moiré efektler karmaşık formların oluşmasını sağlar, daireleri hareketlendirir ve görsel desenlerin titreşmesini sağlar.
No Man'in sevdiğini kozmik silah atışından kurtarmak için bir yol aramasından önce kendine ait anlatmaya değer bir hikâyesi vardı.