Original Soundtrack
Dive into the depths of the universe with The Genesis Noir Original Soundtrack, composed by Skillbard, now available for your listening pleasure. Tap your foot to moody noir atmospheres at your local all-hours diner, freak out with hip cats in a bustling metropolis, or float through the seemingly infinite cosmos, transcendently guided by spiritual jazz.
You may know Skillbard from their work for the likes of MTV, Adult Swim, Spotify, Nickelodeon, or Cartoon Network, but they’ve never taken you on a journey like this before!