Oryginalna ścieżka dźwiękowa
Zanurz się w głębię wszechświata dzięki oryginalnej ścieżce dźwiękowej Genesis Noir, która została skomponowana przez Skillbard, a teraz jest dostępna do odsłuchu. Możesz tupać do nastrojowego klimatu noir w lokalnej knajpce, szaleć z Hipcats w tętniącej życiem metropolii lub płynąć przez pozornie nieskończony kosmos prowadzony transcendentnie przez uduchowiony jazz.
Może już znasz Skillbard z pracy wykonywanej dla MTV, Adult Swim, Spotify, Nickelodeon czy Cartoon Network, jednak nigdy wcześniej nie zabrali Cię w taką podróż!