God'n Spy - Geo-Political Simulator 5
With the God'n'Spy add-on, be the master of Geo-Political Simulator 5 and intervene in world events by accessing all variables.
With the God'n'Spy add-on, you can be the master of Geo-Political Simulator 5 and intervene in world events by accessing all the key factors of the game, manipulating them as you see fit and creating or modifying events at any moment !
At any moment, by using this game mode, you can access internal hidden game engine variables, you can modify some of these variables and create and delete events.
This gameplay mode will also allow you to come back as another character and continue to play if you lose your game.
It allows you to add, at any point during the game, any head of state or CEO of a multinational to the playable characters.