Ghost Recon Breakpoint - Year 1 Pass
Enhance your Ghost Recon Breakpoint experience with the Year 1 Pass including The Siren's call Day 1 mission, two adventures continuing the main story (Deep State & Transcendence), early unlock for 3 new classes, the Special Operations Forces Pack.
A threatening drone activity has been reported in the mountains. Will you dare to explore the dangerous underground maze to put an end to this adversary?
A conspiracy is spreading in Auroa and seems to be related to the deep state in the United States. Investigate and reveal the dark secrets behind the conspiracy, codename "Wonderland."
The work of Project Deus, a group of transhumanist scientists, is highly coveted by Sentinel Corp. Find their secret lair and protect its technology before it falls into the wrong hands.