Ghost Recon Breakpoint - Year 1 Pass
W górach odnotowano groźną aktywność dronów. Czy odważysz się przemierzyć niebezpieczny podziemny labirynt, aby pokonać tego przeciwnika?
Auroę spowija coraz gęstsza mgła tajemnicy, która wydaje się być związana z „głębokim państwem” w Stanach Zjednoczonych. Zbadaj i odkryj mroczne sekrety spisku o kryptonimie „Kraina czarów”.
Pracę grupy transhumanistycznych naukowców o nazwie Project Deus chce przechwycić Sentinel Corp. Znajdź ich tajną kryjówkę i zabezpiecz technologię, zanim wpadnie w niepowołane ręce.