Ghost Recon Breakpoint - Year 1 Pass
Dağlarda tehdit edici bir drone faaliyeti rapor edildi. Bu düşmana bir son vermek için tehlikeli yeraltı labirentini keşfetmeye cesaretiniz var mı?
Auroa'da bir komplo yayılıyor ve ABD'deki derin devletle ilgili görünüyor. Komplonun arkasındaki karanlık sırları araştırın ve açığa çıkarın, kod adı “Wonderland”.
Bir grup transhümanist bilim insanı olan Project Deus'un çalışmaları, Sentinel Corp. tarafından büyük bir ilgi görüyor. Gizli sığınaklarını bulun ve yanlış ellere düşmeden önce teknolojilerini koruyun.