Year 2 Pass
With the Year 2 Pass, unlock the 6 Year 2 Ghost War Classes with a one-week early access to fine-tune your tactics before anyone else.
The Splinter Cell Pack (including 1 weapon, 1 weapon skin, 1 CQC move, 2 NVG Goggles, 1 pair of gloves, 3 camos)
The Operator Pack (including the U100 weapon, the JPC vest and a military t-shirt)