Przepustka na rok 2
Dzięki przepustce na rok 2 zyskasz dostęp do 6 klas Ghost War roku 2 z tygodniowym wyprzedzeniem, aby móc doszlifować taktykę przed pozostałymi graczami.
– Pakietu Splinter Cell (zawiera 1 broń, 1 skórkę broni, 1 manewr CQC, 2 pary gogli noktowizyjnych, 1 parę rękawiczek i 3 kamuflaże)