Tom Clancy's Ghost Recon
Eastern Europe, 2008. War has broken out on the borders of Russia and the fate of the world hangs in the balance. That's when the call goes out for the Ghosts an elite handful of specially trained Green Berets, armed with the latest technology and trained to use the deadliest weapons. Their mission: Spearhead the way for a NATO peacekeeping force, and keep the lid on the conflict before it mushrooms... literally.
All the realism, sweat, and fear from the Game of The Year: Award-winning tension and deadly realism on tomorrow's battlefields.
Weapons: Standard and special-issue weapons like the M16A2, the M4 carbine, and the fearsome and deadly OICW.
Gameplay: The total combat experience that teaches a deadly, realistic lesson in how to fight on tomorrow's battlefields.
Includes: 23 single-player missions, 11 multiplayer maps, and six multiplayer modes.
Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. These chipsets are currently the only ones that will run this game.