Tom Clancy's Ghost Recon
Uzbrojenie: standardowe i specjalne bronie, takie jak karabin M16A2, karabinek M4 oraz śmiercionośny, siejący strach karabin-granatnik OICW.
Zawartość: 23 misje dla pojedynczego gracza, 11 map wieloosobowych i sześć trybów wieloosobowych.
Wersje tych chipsetów przeznaczone na laptopy mogą działać poprawnie, ale oficjalnie nie są obsługiwane. Na tę chwilę jedynie wymienione chipsety pozwolą uruchomić grę.