Ghostbuster Contract Access Pack
Save time and Unlock all Contract based cosmetic items NOW! This pack includes the Real Ghostbusters, Extreme, Answer the Call, and “fanatic” Gear Shell variants, as well as all Ghostbuster cosmetics items that can be unlocked via Contracts. In addition, 5 bonus “support” patches/shirt logos are also included in this pack.
All Contracts and Research Contracts remain available and can still be completed for XP rewards.