Ghostbuster Contract Access Pack
Zamandan tasarruf et ve HEMEN Sözleşmeye dayalı tüm kozmetik öğelerin kilidini aç! Bu paket Gerçek Hayalet Avcıları, Ekstrem, Çağrı Yanıtlama ve "fanatik" Donanım Kabuğu çeşitlerinin yanı sıra, Sözleşmeler aracılığıyla kilidi açılabilen tüm Ghostbuster kozmetik öğelerini içerir. Ayrıca, Bu pakete 5 bonus "destek" yaması/gömlek logosu da dahildir.