Ghostbusters: The Video Game Remastered
Herkes tarafından sevilen ve eleştirmenlerden tam not alan Ghostbusters video oyunu geri döndü ve Epic Games Store için yenilendi!
Proton çantanızı bir kez daha takın ve New York'u kurtarma mücadelesi verirken orijinal ekibin sesi ve tasvirlerinin yer aldığı macerada Ghostbusters'a katılın!
Özgün Ghostbusters Deneyimi - Oyun, orijinal filmlerin yazarları Dan Aykroyd ve Harold Ramis tarafından kaleme alınmış özgün hikâyede Bill Murray, Dan Aykroyd, Harold Ramis ve Ernie Hudson gibi oyuncuların sesleri ve oyun içi tasvirlerini içerir.
Hikâye Mücadelesi - Oyuncu, New York'ta savaşıp hayaletleri (hem çok sevilen hem de yepyeni hayaletler) yakalarken benzersiz bir hikâyeyi oynayın.