Ghostrunner: Art Bundle
Ghostrunner is a hardcore FPP game packed with lightning-fast action, set in a grim, cyberpunk megastructure. Climb Dharma Tower, humanity’s last shelter, after a world-ending cataclysm. Make your way up from the bottom to the top, confront the tyrannical Keymaster, and take your revenge.
Immerse yourself in Ghostrunner with the Original Soundtrack & Artbook as well. The following items included in the Soundtrack and Artbook are below.