Ghostrunner: Sanat Paketi
Ghostrunner, acımasız ve devasa bir cyberpunk yapısında geçen yıldırım hızında aksiyonla dolu sağlam bir FPP oyunudur. Dünyanın sonunu getiren bir afetten sonra insanlığın son sığınağı olan Dharma Kulesi'ne tırman. En alttan en üste çık, zalim Anahtar Ustası'yla yüzleş ve intikamını al.
Orijinal Oyun Müziği ve Sanat Kitabı ile kendini Ghostrunner deneyimine kaptır. Oyun Müziği ve Sanat Kitabı paketine aşağıdaki ögeler dâhildir.