Ghostrunner Demo
All that remains of humanity is Dharma Tower - a mega-structure inside which survivors of the apocalypse dwell a century after our world has come to a violent end. Grim streets of the futuristic metropolis are plagued by violence, as the once prosperous community crumbles in the iron grip of The tyrannical Keymaster.
In this demo, you’re going to play the first two levels of the game, traversing both the Tower's industrial sector known as “The Base,” and the virtual reality of Cybervoid. Awaken at the bottom of Dharma as the last Ghostrunner and start making your way to the top in search of answers.