Wersja demonstracyjna Ghostrunner
Wszystko, co pozostało z ludzkości po apokalipsie, to Wieża Dharmy – megastruktura, w której sto lat po brutalnym końcu świata chronią się ocalali. Ponure ulice futurystycznej metropolii opanowała przemoc, a opływające niegdyś w dostatki społeczności upadają pod żelaznym uściskiem bezwzględnej Kluczniczki.
W tej wersji demonstracyjnej przejdziesz dwa poziomy gry, przemierzając industrialną część Wieży zwaną Bazą (The Base) oraz wirtualną rzeczywistość Cybervoid. Obudź się na samym dole Dharmy jako ostatni z Ghostrunnerów i zacznij wędrówkę na sam szczyt w poszukiwaniu odpowiedzi.