Ghostrunner Demo
İnsanlıktan geriye kalan tek şey, dünyamızın şiddetli sonundan yüzyıl sonra kıyametten sağ kurtulanların yaşadığı mega bir yapı olan Darma Kulesi. Fütüristik metropolün acımasız sokaklarında şiddet kol geziyor ve bir zamanlar refah içinde olan topluluk, despot Keymaster'ın demir yumruğunda parçalanıyor.
Bu demoda oyunun ilk iki seviyesini oynayarak Kule'nin "The Base" olarak bilinen endüstriyel alanında ve Cybervoid'in sanal gerçekliğinde ilerleyeceksin. Darma'nın zemininde son Ghostrunner olarak uyan ve yanıtları ararken zirveye doğru ilerlemeye başla.