Ghostrunner: Halloween Pack
Ghostrunner is a hardcore FPP game packed with lightning-fast action, set in a grim, cyberpunk megastructure. Increase your cosmetic inventory even further with the Halloween Pack.
Ghostrunner is a hardcore FPP game packed with lightning-fast action, set in a grim, cyberpunk megastructure. Climb Dharma Tower, humanity’s last shelter, after a world-ending cataclysm.