Ghostrunner: Metal Öküz Paketi
Ghostrunner, kasvetli ve sanal bir mega yapı içinde geçen, ışık hızındaki aksiyonun hiç bitmediği, zorlu bir Birinci Şahıs Perspektifi (FPP) oyunudur. Dünyanın sonunu getiren bir afetin ardından insanlığın son sığınağı olan Darma Kulesi'ne tırman. En aşağıdan en tepeye kadar ilerle, zalim Anahtarcı ile yüzleş ve intikamını al.