Ghostrunner: Pakiet neonowy
Ghostrunner to pełna dynamiki gra akcji FPP, osadzona w ponurej, cyberpunkowej megastrukturze. Wejdź na wieżę Dharma, ostatnie schronienie ludzkości po apokalipsie. Znajdź drogę na szczyt, zmierz się z bezwzględną Kluczniczką i weź odwet.