Ghostrunner: Summer Bundle
Ghostrunner is a hardcore FPP game packed with lightning-fast action, set in a grim, cyberpunk megastructure. Climb Dharma Tower, humanity’s last shelter, after a world-ending cataclysm. Experience the game in a variety of new ways with the Winter Pack, Metal Ox Pack, and Neon Pack.
Also immerse yourself in Ghostrunner with the Original Soundtrack & Artbook as well.