Ghostrunner: Zestaw Letni
Ghostrunner to pełna dynamiki gra akcji FPP, osadzona w ponurej, cyberpunkowej megastrukturze. Wejdź na wieżę Dharma, ostatnie schronienie ludzkości po apokalipsie. Wzbogać swoją rozgrywkę na szereg nowych sposobów dzięki Pakietowi Zimowemu, Pakietowi Stalowego Wołu i Pakietowi neonowemu.
Zanurz się w świecie Ghostrunnera dzięki oryginalnej ścieżce dźwiękowej i artbookowi.