Ghostrunner: Yaz Paketi
Ghostrunner, acımasız ve devasa bir cyberpunk yapısında geçen yıldırım hızında aksiyonla dolu sağlam bir FPP oyunudur. Dünyanın sonunu getiren bir afetten sonra insanlığın son sığınağı olan Dharma Kulesi'ne tırman. Kış Paketi, Metal Öküz Paketi ve Neon Paketi ile oyunu çeşitli yeni yollarla deneyimle.