Ghostwire: Tokyo Original Game Soundtrack
In Ghostwire: Tokyo, tune into your otherworldly senses to uncover the truth behind a supernatural phenomenon responsible for the vanishing of nearly all of Tokyo's population. Players can now immerse themselves in a beautifully haunted soundscape of Tokyo, prowling with mythical creatures and urban legends, with the recent release of the Ghostwire: Tokyo's original soundtrack composed by the talented Masatoshi Yanagi!