Ghostwire: Tokyo – ścieżka dźwiękowa Pajęczej Nici
Wróć do miasta przejętego przez nadprzyrodzone istoty, ciesząc się dodatkową ścieżką dźwiękową gry Ghostwire: Tokyo od Tango Gameworks. Skomponowana przez Masatoshiego Yanagiego i oferująca utwory z aktualizacji Pajęcza Nić, tworzy ona muzyczne tło współczesnego Tokio opanowanego przez duchy i mity.