Ghostwire: Tokyo - Spider's Thread Oyun Müzikleri
Tango Gameworks'ün Ghostwire: Tokyo için bonus oyun müzikleriyle doğaüstü güçlerin ele geçirdiği şehre dön. Masatoshi Yanagi tarafından bestelenen ve Spider's Thread güncellemesinden parçalar içeren müziklerle ruhların ve efsanelerin caddelerine doluştuğu günümüz Tokyo'suna adımını at.