Ghostwire: Tokyo - Başlangıç
Ghostwire: Tokyo'da Tango Gameworks'ün çok beklenen aksiyon-macera oyununa uzanan gizemli olayları deneyimle! Ghostwire: Tokyo – Başlangıç'ta sıra dışı bir kayboluşun peşinden giderken çok daha sinsi şeylerle karşı karşıya kalan gizemli KK ve onun doğaüstü dedektiflerden oluşan çetesine katıl. Ghostwire: Tokyo'nun sokaklarına çıkmadan önce bu görsel roman macerasında ekibinle ilişkiler kur ve hikâyelerini birleştir. 25 Mart'ta yayınlanıyor.