G.I. Joe: Wrath of Cobra
Cobra çirkin yüzünü bir kez daha gösterirken dünyayı kurtarma işi G.I. JOE'ya düşüyor! İkonik evrenin 1980'ler havasını yansıtan Wrath of Cobra, retro bir yana kaydırmalı dövüş oyunu. Duke, Scarlett, Roadblock, Snake Eyes ve daha birçok efsanevi G.I. JOE karakterinden biri olarak oyna. Cobra askerleri, Engerekler (Vipers) ve Kızıl Muhafızlar'dan (Crimson Guards) oluşan orduları ve Cobra'nın şeytani entrikalarını alt et.
Destro, Serpentor, Baroness ve bizzat Cobra Commander gibi karakterlerle mücadele ederek Cobra'yı alaşağı et! Kendi yönteminle dövüş: Yumruklarına güven ve her karakterin benzersiz kombolarını ve özel hareketlerini kullanarak düşmanlarınla yakın dövüşe giriş veya çeşitli silahlarla düşmanlarını uzaktan avla!
Modern Çağda Retro Oynanış: Wrath of Cobra klasik arcade dövüş oyunu türünü modern çağa taşıyor: Oynaması kolay, ustalaşması zor ve bir H.I.S.S. tankına binmekten çok daha zevkli. Arkadaşlarınla birlikte oynamaya ne dersin? Oyun yerel çok oyunculu (örn. koltuktan) ve çevrimiçi eşli oynanışı destekliyor!
Klasik Kahramanlarla Oyna: Gözalıcı piksel sanatı kullanılarak özenle yeniden tasarlanan en sevdiğin G.I. JOE kahramanları olarak Cobra ile savaş. Karakterler arasındaki farklar sadece kozmetik değil: Her kahramanın farklı hareket setleri ve benzersiz yetenekleri var. Hızlı ve çevik Snake Eyes'tan vurunca inleten Roadblock'a kadar her karakter özüne sadık bir şekilde tasarlandı!
İkonik Kötülerle Savaş: Cobra denince akla yalnızca Cobra Commander değil, aynı zamanda onun lejyonları da gelir! H.I.S.S., C.L.A.W. ve meşhur Trubble Bubble gibi serinin en ikonik silah sistemlerinden bazılarıyla donatılmış ordularla, zırhlı Alley Viper'larla ve yapay B.A.T.'lerle yüzleş.
Retro Esintili Oyun Müzikleri: Kid Katana Records'taki endüstri emektarları tarafından yeniden düzenlenen ve klasik arcade müziklerine modern bir dokunuş getiren klasik G.I. JOE müziklerinin ritmiyle Commander'ın planını boz!
Lansman Sonrası Destek: Destro'nun planları gibi, Wrath of Cobra da lansman sonrası kapsamlı destek almaya devam edecek; mücadeleye dahil olacak yeni G.I. JOE kahramanlarının yanı sıra G.I. JOE mirasını canlı tutmak için yeni oyun modları, seviyeler ve daha fazlası oyuna eklenecek!