GigaBash (Demo)
After centuries spent slumbering in the bowels of the earth, the primordial beasts known as Titans have awoken. Now they must battle humanity - and one another - for total world dominance.
GigaBash combines the chaos and creativity of titles like Power Stone, Super Smash Bros Ultimate and War of Monsters with the jaw-dropping scale of the classic kaiju movies.
Play as either a rampaging Titan or a Titan-hunting mecha; summon lightning from the heavens, use a radio tower as a baton, or roll a whole district (and your enemies) into a single massive snowball. Wreak enough havoc and you'll evolve into your final form, the terrifyingly titanic S-Class.
UNLEASH THE BEAST - Choose from a colourful roster of 10 unique characters in Battle Mode, each with their own moveset and playstyle. Can you master them all?
EASY TO LEARN, TRICKY TO MASTER - Time your attacks, block your opponents, use grabs and specials and build that meter to reveal your final form!
STOMPING GROUND - Dive into a classic free-for-all battle with up to 4 players, or pair up in a 2v2. Wage war around the world - from cityscapes to exotic locales, nowhere is safe from the wrath of the Titans!
HOMEFRONT - Hop on the couch to challenge up to three friends with local multiplayer. Nobody home? No problem, just head online!
CLASH OF THE TITANS - Discover the origins (and misadventures) of the Titans in four unique single-player campaigns, each with their own oversized protagonist.
HALL OF THE ALPHAS - Go head to head in Duel mode, challenging players from around the world to see who is the true King of the Titans.
MULTIPLAYER MAYHEM - Experience the ultimate party mode with a variety of minigames designed for maximum fun. Only available in local play.