GigaBash - Godzilla 4 Kaiju Pack
Reenact the Godzilla vs. Destoroyah final battle, or play as your favorite GigaBash character and test your mettle against the OGs of the Tokusatsu genre. Each of these new characters has its own unique abilities and movesets, featuring iconic attacks as seen in the films, along with various easter eggs to invoke your long-lost nostalgia.