GigaBash - Ultraman 4 Characters Pack
Heroes, unite! Villains, rise! The Ultraman DLC adds 4 new playable characters from the Ultraman universe: Ultraman, Ultraman Tiga, Alien Baltan and Camearra! Each of them features unique movesets and iconic abilities as seen on screen.